Ångesten är för stor!

MÅSTE träna idag, mådde skit igår pga av att jag inte förbännde något...ska verkligen försöka hinna med en långpromenad eller en timma på bandet lite senare. Nu är det bara en vecka kvar innan jag åker hem till min hemstad och sommarlovet börjar! Då ska jag lägga in en högre växel, eftersom jag vet att jag inte kommer hinna träna så mkt som jag skulle vilja nästa vecka pga av tentorna så tänker jag träna 2 ggr om dagen när jag kommer hem..fram till min resa till Mallis den 30 juni. 2 st träningspass, typ 2 promenader om dagen..då kanske jag väger iaf i närheten av 65 kg till resan!

Vägde mig imorse...kunde inte låta bli! Vägde 71 kg..suck alltså! nu måste jag verkligen kämpa...men stressen över tentorna gör det inte lättare =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0