Älskar måndagar!

Måndagar är verkligen min dag! Då är jag som mest taggad för att äta nyttigt och träna för att bli smal! Kom nyss hem från världens bästa spinningpass...75 min men asbra musik och ett härligt upplägg på passet..tog ut mig rejält...nu sitter jag och äter fruktsallad som råkade bli min middag! =)



Frukost: yoghurt och müsli + kaffe
Lunch: tonfisksallad med 2 knäckebröd med keso på
Mellis: en banan
Middag: fruktsallad


Nu måste jag plugga, har sjuuuuuuuuuuukt mkt i skolan nu..inge kul alls!

Kommentarer
Postat av: Ne

Jag älskar också måndagar :D :D :D



Fortsätt kämpa sweetie, du är duktig! <3



Puss puss, sov gott!

2009-05-12 @ 01:04:30
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0