7 maj

Sådärja! Nyss hemkommen från ett spinningpass, känns hur bra som helst! Imorn hoppas jag på att se den där 2:an igen ;)


Jävligt snygg kropp by the way


Ska hoppa in i duschen snart och sen laga linssoppa...Blev inte så mkt till plugg idag...jag är så dålig!!!! Men ska försöka plugga lite ikväll istället, e bara skit på tv ändå så då kan jag lika gärna göra nåt vettigt som att ta tag i min ekonomikurs...det är ju trotts allt snart tentadags!

Frukost: yoghurt och müsli
Mellis: en knäckemacka och en iskaffe
Lunch: tonfisksallad
Middag: linssoppa + 4 cashewnötter


Min pojkvän sa idag att han tyckte det syndes att jag gått ner i vikt...va glad jag blev när han sa d =) iof känner jag och ser jag det också men jag är ju långt ifrån nöjd, har 3 kg kvar till mitt delmål å sen 5 kg till..SEN är jag nöjd =)

Puss till alla er som läser bloggen och kom ihåg att kämpa!


Kommentarer
Postat av: Ella

duktig du är gumman!! :) Och ja, riktigt fin kropp... vi kämpar på så är det vi som är sådär heta snart. ;)

2009-05-07 @ 20:49:12
URL: http://ellaskablismalare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0