31 maj



Solade lite idag, satt med skolböckerna ute i 3 timmar och nu är jag röd som en kräfta haha....så jäkla fult! Ska iväg till gymmet snart, köra ett magpass och sen en timma på bandet.

Vägde 70,8 kg imorse, hm..not good...tror jag måste dra ner på frukten, äter ju så mkt fuktsallad å skit...kanske e därför jag inte går ner i vikt? Åt inte så bra idag heller..lunchen blev lite väl onyttig...lagade kikärtsbiffar, hade i kikärtor, lök, vitlök, morötter, ärtor och 2 ägg...sen stekte jag dem i olja..kändes fett men jag vet inte..

På fredag kl 13.00 har jag skrivit klart min sista tenta och flyger hem till min kära familj och mina vänner ..guuud vad jag längtar =) Sen är det hårdbantning i 3 veckor innan jag drar till Mallis!

Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: 2 st kikärtsbiffar och sallad
Middag: kycklingsallad ett kycklingbröst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0