22 Maj!

vägde 70,5 kg idag! ojoj det går fort neråt nu....men det verkar vara så för mig..om ett tag står det säkert still som det gjorde för någon vecka sedan!

Men nu är jag alltså ett halvt kg från mitt delmål! Nu längtar jag efter att se en vikt som börjar på 6 ! =) Eftersom jag åker utomlands om ca 5 veckor så räknar jag med att väga ca 68 kg då...då skulle jag vara sjuukt nöjd! Tänk att väga 68 kg...har jag inte gjort sen jag var liten typ =)
Sen är jag hemma en vecka efter mallis och hårdbantar en vecka  å sen drar jag till new york smaaaal!

Hade tänkt att vänta med att mäta mig till nästa vecka då det gått 3 veckor men kunde inte hålla mig!
Har endast gått ner några cm på vissa ställen men d e bättre än inget!


 

Under bröst: 74 cm (4 cm)


Mage (fetaste delen): 87 cm (3 cm)



Rumpa: 98 cm (2 cm)



Lår: 60 cm (1 cm)


Kommentarer
Postat av: Ella

Ååååh va duktig du är!!! :) Är grymt imponerad och blir inspirerad som fasen!

2009-05-23 @ 15:00:06
URL: http://ellaskablismalare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0