2 much!

Åt nyss...fööör mkt kändes d som. Var inte jätteonyttigt men åt som en häst, var så jäkla hungrig!
Det blev kyckling och sallad sen en sås gjord av gräddfil..suupergod är den!
Nu ligger jag i soffan och jäser..funderar på att ta en cigg...den där mättnadskänslan brukar släppa lite då.



Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: linssoppa
Mellis: kaffe en banan
Middag: kyckling, sallad, sås
Övrigt: en knäckemacka och en kopp te


Har iaf tränat idag, blev 3 st magövningar och sen 45 min på orbitrechen, är inte så nöjd med träningen men det är iaf bättre än ingenting!

Är på dåligt humör idag igen,,vet inte vad det är me mig! Är allmänt less bara! Kommer bli en tråkig kväll ikväll känner jag..nej nu måste ja ut å röka!

Kommentarer
Postat av: Ne

Men det intaget var ju inte så farligt sötis, du har ju faktiskt tränat också, plus att det är fredag :)



Hoppas inte din kväll var allför tråkig, tänk att det är helg :)



Kram! Ta hand om dig :)

2009-05-09 @ 00:33:59
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/
Postat av: friida

låt inte motgången få stoppa diG!<3

2009-05-09 @ 12:47:44
URL: http://miitthemliigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0