12 maj

Sådär då har man varit på RPM en timma..d va skönt men shit va ja svettades!
Min metallsmak i munnen har dock kommit tillbaka, fattar inte varför, skitjobbigt e d!

Ikväll ska ja bara ta d lugnt iaf, orkar inte me mer plugg....tar det imorn istället.
Ska titta på desperata hemmafruar snart weee!



Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: kycklingsallad
Mellis: en knäckemacka
Middag: en knäckemacka me keso och ett ägg
Övrigt: en bit annans till desperate houswifes

Pratade nyss med min mamma och hon sa hon skulle bjuda mig och mina 2 systrar på en resa i sommar. Typ en vecka i greklad..hur nice e inte d! Så nu e ja mer taggad än någonsin att bli smal och se snygg ut på stranden =)

Kommentarer
Postat av: friiida

sv: asså jag tycker inte jag tränar så mycket (A)

det mesta är vardagsmotion, vilket jag börjat se till att jag får extra mycket av :)

kliver av bussen till skolan mycket tidigare och går en promenad på 30-40 min varje morgon istället för att åka buss den biten :) sen försöker jag få med mina föräldrar ut på en pw på kvällen, oftast runt 30-40min, ibland upp emot 1timme:) de tycker lixom att de rör sig för lite ;)

sen har jag fotbollsträning 3ggr i veckan, simmar en gång i veckan och har skolidrott en gång i veckan. Annars bara vardagsmotion :P



stay storng, tror på dig gumman!<333

2009-05-12 @ 22:25:22
URL: http://miitthemliigajag.blogg.se/
Postat av: Ella

Åh nice, finns ju ingen bättre motivationshöjare!! :) Jag ska också till Grekland i sommar med familjen, dock först i mitten av juli. Kanske hinner närmre 65 kg tills dess.



Hoppas att plugg, träning & mat går bra för dig! :D Kram!

2009-05-13 @ 06:43:51
URL: http://ellaskablismalare.blogg.se/
Postat av: Ella

Va härligt, du kommer snart väga 71-något ska du se. :)



Min våg pendlade mellan 73,9 och 74,0 imorse, skönt att snart vara nere på 73.. :)



Hoppas dagen blir bra, kram

2009-05-13 @ 09:50:20
URL: http://ellaskablismalare.blogg.se/
Postat av: thinspo

Vad är rpm?

2009-05-13 @ 13:35:42
URL: http://themana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0