100 minuter!

Gud vilken lång dag det har varit idag..var i skolan kl 9 och satt med ett grupparbete till kl 19.00, helt körd i huvet var jag när jag kom hem och tänkte "ne ja pallar fan inte att träna". Klockan 20.00 tog jag mig i kragen och gick till gymmet ändå, gick på bandet i min vanliga takt, 6.0 lutning och 6.4 speed....efter 30 min kände jag att "det här går ju skitbra"...det slutade med att jag gick 100 min! alltså 1 timma och 40 min, är sjukt nöjd me d...med tanke på att jag var så trött efter allt skolarbete så är jag stolt över mig själv :)



Matintag
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: kycklingsallad med liite fullkornspasta
Middag: grekisk sallad
Övrigt: en gainomax bar (pojkvännen tvingade mig att ta den direkt efter mitt träningspass)


Tycker min dag har varit helt ok, kanske lite onödigt med fullkornspasta även om ja bara åt lite, sen är oliver och fetaost inte d bästa kanske men jag förbrännde ju en del idag så jag ska inte klaga!

Nu blir det lite plugg sen sova...

Kommentarer
Postat av: Ella

Tack gumman! Är så glad. :) Vad duktig du var som gick i 100 min, grymt bra jobbat ju. :) Det bådar för en fin vikt nu idag. :D

Kram

2009-05-14 @ 07:43:03
URL: http://ellaskablismalare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0