10 maj



Idag är det en skitsöndag...d känner jag på mig! Vaknade inte på rätt sida!
Ska gå till gymmet snart tror jag så att jag känner att jag gör nånting vettigt! Sen måste jag verkligen plugga, fick ett ryck igår och satt å pluggade kl 23.00, på en lördagkväll liksom...tror jag aldrig har hänt! Men jag var så sjukt uttråkad, var skit på tv å pojkvännen var ute å söp.

Har slängt i mig lite havregrynsgröt för omväxling skull, men d va inte så gott, saltade för mkt tror jag,, ne ja tror jag håller mig till min yoghurt och  müsli i fortsättningen. 

Vågen visade 72,7 kg idag och det känns ok, får se vad den visar imorn!
Nu blir det bandet! 

Kommentarer
Postat av: Ne

<3 <3 <3 <3 <3 <3



Tror det känns bättre efter att du tränat :)



Kraaam!

2009-05-10 @ 15:41:00
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/
Postat av: Furiniel

Du kan testa att ha bär och kanel i gröten, det blir lite godare då <3

2009-05-11 @ 10:12:32
URL: http://furiniel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0