Trött i huvudet!

Nej nu får det räcka...kan inte få in mer information i skallen, tentan får gå som den går imorn!
Nu ska jag packa det sista inför resan å sen sova...med tanke på att jag åker hem imorn så kommer det säkert bli lite dålig uppdatering framöver, men ska försöka skriva så fort jag har tid.

Jag hoppas inte att jag ballar ur totalt när ja kommer hem, kommer ju bli andra rutiner med mat å så..kommer bli restaurangbesök...middagar med släkt och familj osv...kommer bli kämpigt! Sen kommer jag antagligen gå ut varje helg om jag känner mig själv rätt..och alkohol är ju inte det bästa om man vill gå ner i vikt! Jag ska iaf köpa ett gymkort för en månad så då ska jag försöka träna en gång om dagen och sen gå ut å gå såfort jag har tid och vädret tillåter!

Hoppas ni mår bra allihop..imorn börjar mitt sommarlov weee =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0