Svullen mage!

Usch...känner mig helt uppsväld efter att ha ätit för mkt! Proppade i mig alldeles för mkt vindruvor och russin...inte bra! vägde mig nyss och det bådar inte gott inför vägningen imorn bitti..menmen vi får se imorn vad vågen visar! Ska iaf ut å gå 5 km imorn...



Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: kycklinggryta och sallad
Middag: en köttbit och sallad
Övrigt: massa vindruvor och russin!!


Träffade min pojkvän nyss, vi har inte setts på 4 dagar och han sa att det verkligen syntes att jag gått ner mer i vikt...spec på mitt ansikte och han sa att mina nyckelben syns väldigt mkt! Han kramade mig och sa "det räcker nu, du är jättefin...snälla få inte anorexia" men luuugn, jag ska inte få anorexia, jag ska ner till 65 kg, punkt slut! sen räcker det...då e jag nöjd..tror jag :P nej men skämt å sido...när jag väger 65 kg får jag garanterat på mina mina "skinnyjeans" och då är jag nöjd! Sen ska jag bara försöka hålla mig på 65 och inte gå upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0