Svårt att börja om

Jag oooorkar inte plugga! Det är så jobbigt att börja om nu när man gjort ena tentan och vet att man har en kvar...har ingen ork eller kraft kvar! Skulle hellre vilja gå å träna men jag skippar d idag...hoppas jag hinner med ett pass imorn istället. Nej nu ska ja plugga till kl 21.00...då börjar desperate =)



Matintag
Frukost: yoghurt müsli, kaffe
Mellis: cola light och päron under tentan
Lunch: 5 bitar sushi
Middag: Grekisksallad


Dagen känns inte så lyckad...känns som jag ätit för mkt...sen har ja ju inte tränat nå heller =( Mitt delmål var ju att väga 70 kg till den 5 juni...vilket är på fredag! Hoppas jag klarar det! Sen är det "bara" 5 kg kvar...SKA väga 65 kg när jag åker till New York!

Kommentarer
Postat av: sophia

kan du inte visa en bild på din kropp när du är klar? och en från innan om du har någon? :)



Lycka till! du är såå duktig. :)

2009-06-02 @ 19:58:42
Postat av: ienvy

Det går väll okej för mig, nu när jag är förkyld så kan jag inte träna, utan äter bara 600 kcal per dag och försöker att gå promenader i lagomt tempo =)



Men så fort den här dumma förkylningen är borta så är det stenhård träning som gäller :D

2009-06-02 @ 19:59:30
URL: http://ienvy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0