Stressen tar över!

Tack alla ni som hejjar på mig...känns verkligen jätteskönt att ni stöttar mig..det gör mig peppad =)

Idag har jag pluggat...skulle ha tränat men hinner verkligen inte! Är bara att inse att jag inte kommer hinna träna imorn heller...ska plugga imorn hela dagen inför tentan på fredag..sen måste jag börja packa inför hemresan...har huuuur mkt grejjer som helst som ska få plats i min resväska...vet inte hur d ska gå till!



Nu ska jag slappa lite i typ en timma å äta fruktsallad...fick sån ångest över att jag inte hann träna idag så jag skippade middagen å kör på frukt istället...har ångest över att jag kommer ha gått upp en massa imorn också pga  dålig träning..vill verkligen hålla mig under 70 kg nu!

Matintag
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: mozzarellasallad
Middag:-
Övrigt: fruktsallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0