Soool

Morgonvikt: 67.5 kg

Nu är det exakt en vecka kvar till jag åker till mallis! Måste verkligen kämpa....men jag var så sjukt trött imorse, pga att jag gick å la mig kl halv 3 igår...jag som hade tänkt att jogga typ vid 9, innan hettan kommer..för nu är det verkligen vaaarmt ute. Tror jag ska lägga mig på balkongen och sola sen ta en joggingtur ikväll då det är lite svalare ute!

Jag är ändå ganska nöjd över att jag är nere på 67 kg..jag trodde att jag skulle väga ca 68 kg när jag åkte till mallis, hoppas jag går ner till 66,X innan jag åker, 66.9 kg funkar..bara det börjar på 66 =)
Nu blir det solning!


Kommentarer
Postat av: Kitten

Kollade lite bakåt i din blogg. Startade du på 77,6? De är RIKTIGT duktigt gjort! Hur länge har du hållt på? Nu är du väldigt nära mej 66,7 och jag starade lixom på 68 eller något sånnt (om jag inte räknar från förra året ifs är de 73 men de första till 68 gick jag ner snabbt och sen har jag hållit mej runt där, aldrig över 70 igen).



Känner mej ju något kass att jag inte kommit längre =P Du är verkligen grymt duktig! Och peppande, nu får jag ju inte låta dej gå om mej =P

2009-06-23 @ 12:18:57
URL: http://aswedishkitten.blogspot.com
Postat av: Alina

Vad har du för målvikt? =)

2009-06-23 @ 18:48:57
URL: http://ametrine.blogg.se/
Postat av: Kitten

De är ju jätte snabbt, två månader är ju ingenting. Gud så inspirerande! Vad tränar du förnågot? Vet inte alls vad de finns för gym oh sådär där jag bor... Men får försöka ta mod till mej och hänga me min pojkväns kompis. Jag vill ju oxå få resultat!

2009-06-23 @ 19:17:57
URL: http://aswedishkitten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0