slow!

Jag är trött idag...somnade ganska sent igår, gick upp kl 8 och gick ut me hunden sen tog jag en joggingrunda vid 9-tiden, sjukt varmt idag! Hade velat springa längre men pallade inte för värmen... Känner att jag har ont i knäna nu efter joggingturen =/ Det knastrar i dom när jag går, lite obehagligt...hoppas d går över, och att det inte står i vägen för min joggning.

Nu ska ja käka frukost sen blir det väll till å sola å bada hela dagen fram till ikväll, kommer ta fleeera timmar för mig att göra min iordning inför festen känner jag, har ju inget å ha på mig!!!

Vikten imorse var samma som igår...alltså 67.5 kg, hatar när det itne händer något, men försöker tänka positivt, ska vara glad över att jag inte gått upp iaf. Men mitt mål att väga 66.X kg till tisdag kan ja ju glömma, framförallt eftersom jag ska ut ikväll..jaja
Hörs lite senare, ha så skönt ute i solen alla =)



Kommentarer
Postat av: Wannabbeautiful

Hej och tack :) mitt mål är antingen 49 eller 45 har inte bestämt mig än riktigt :P tror att det blir 49 :) vad kör du på för diet då? kram :)

2009-06-27 @ 16:06:49
URL: http://wannabbeautiful.blogg.se/
Postat av: B

Tackar, din med :)

Mjao mitt mål är att gå ned 8 kg, då ligger jag på undervikt så det känns som att jag kan lägga av där (A) du själv då ? ^^

Be Strong, Stay Strong :)

2009-06-27 @ 19:36:25
URL: http://bestrongstaystrong.blogg.se/
Postat av: B

Men du gött, kämpa på inte mycket kvar!

Be Strong, Stay Strong :)

2009-06-27 @ 20:51:39
URL: http://bestrongstaystrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0