Paniiiik

Gick upp för en halvtimma sen typ..gick på toa som vanligt för att väga mig...men upptäckte att pappa har ingen våg!!!!! Fuck...hoppas verkligen mamma har en våg hemma annars får ja fan be farsan köpa en....måste ju ha koll på min vikt..veta om jag går upp eller ner...om jag ska äta mindre...om jag ska träna mer osv...d känns inte bra d här...ville veta hur mkt jag vägde eftersom jag åt mc donalds igår och inte tränade!



Ska träffa mamma idag så då hoppas jag att jag kan väga mig =)
Vädret e piss men jag går ut å går ändå....är tvungen, nu e det bara 3 veckor kvar till Mallis och jag är långt ifrån nöjd..skulle vilija gå ner 2 kg till resan....
Hörs sen :) puss alla söta!

Kommentarer
Postat av: Gina

UUSCHH! Jag vt precis hur det känns!! Jag väger mig tre fyra gngr om dagen ibland! Utan våg hade jag dött!

2009-06-07 @ 03:11:51
URL: http://iwannabeperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0