Överätit

Jag vet inte om jag ska ta en paus lr nåt...min motivation är kass och orkar inte med nånting...e bara allmänt deppig!

Idag har jag ätit för mkt! Har som tur e tränat idag, var ute å gick 40 min sen joggade jag i 30 min..
har käkat min vanliga frukost sen sallad till lunch och middag...sen på kvällen e ja hungrig och  trycker jag i mig 4 knäckemackor med avokado och tomat på! suck! jävligt onödigt, vet inte vad som har hänt med mig...har varit så här sen jag kom hem....kanske för att jag känner att jag inte går ner i vikt längre...måste göra nåt drastiskt, men vad?

Imorn kommer jag också äta jävligt onyttigt! ska nämligen bort på middag....hemmagjorda köttbullar och potatismos... måste ju äta liksom..blir väl typ en matsked mos å 3 köttbullar lr nåt...om ja inte får ett cpryck och överäter!
Fan snart åker jag ju utomlands...kommer inte nå mitt mål till dess =(


Kommentarer
Postat av: sophia

jo! det kommer du. Kom igen nu du klarar det.

2009-06-12 @ 14:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0