Ny våg =)

Igår tvingade jag pappa köpa en ny digitalvåg....jag klarar mig inte utan de...ska man gå ner i vikt måste man ju hålla koll på siffrorna =)
Vägde mig nyss och vågen visade 69,6 kg...härligt att det går neråt!!




Det är så trist att vädret suger...det e bara massa regn och ännu mer regn, måste gå å fixa gymkort också! imorn kanske..
Igår åt jag havregrynsgröt till frukost...sen gick jag en pw + sprang upp å ner för en mördarbacke 3 ggr...heeelt död efteråt haha.. till lunch blev det inte spec mkt...åt 2 knäckemackor utan nånting på, sen en banan. Till middag åt jag räksallad med bulgur och till fotbollen blev det en fruktsallas!

Nu ska jag upp på stan å fika med mamma! Hörs senare babes =)

Kommentarer
Postat av: ienvy

en knäckemacka är typ 40 kcal va? :)

2009-06-07 @ 20:18:53
URL: http://ienvy.blogg.se/
Postat av: Pania

har du kollat så vågen funkar? På våran ändras vikten hela tiden :S alltså om jag ställer mig på den nu väger jag tex 57.4 sen går jag av och väger mig igen då väger jag tex 57,8.. så man vet ju aldrig :P

2009-06-09 @ 16:59:31
URL: http://paniat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0