Not a good ending!

FAIL:

Eftersom jag endast åt yogurt kl 9 imorse och sen lite vattenmelon vid 14.00 så var jag vrålhungrig kl 19 när pappa kom med mat..min mage gjorde verkligen ont pga hunger! Detta resulterade såklart i att jag åt fööör mkt, åt två portioner..visst, det är sallad men fetaosten är ju inte helt ok! Sen efter d så åt jag vindruvor och en banan! Suck! Är inte taggad för att väga mig imorn bitti =(

Ska iaf sova nu...ska sätta klockan på halv 9 och gå ut å jogga lite....ska bli skönt faktiskt!
Sov gott sötisar!


Kommentarer
Postat av: thinspo

Bahaha, tror du det var lättare och springa vid nio tiden? Äh, glöm det. Det var ju lika varmt då.

2009-06-25 @ 09:54:55
URL: http://themana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0