Någon slags svacka?

Idag har jag inte gjort så mkt..var uppe imorse och joggade sen solade jag några timmar...råkade bränna mig lite igen, hoppas det lägger sig..hade ju tänkt att sola imorn också!
Sen drog ja upp på stan och köpte alkohol till lördag...får se om ja orkar mig upp på stan imorn lr på lördag, känner att jag måste ha en ny out-fit till helgens utgång, har inga kläder känns det som! Men orka gå på stan när det är 30 grader varmt ute!



Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: grekisk sallad
Middag: sallad med fullkornspasta
Övrigt: vindruvor, honugsmelon, russin!

Vet inte vad det är med mig....har varit så duktig och gått ner 10 kg å ändå har jag ätit som en häst de senaste dagarna!?!? Det är faktiskt helt sjukt att jag gått ner 10 kg, tycker verkligen inte det syns att jag gått ner så mkt.... hm ja kanske va i denial lr nåt...såg/ville inte se hur pass fet jag var när jag vägde 77 kg. Helt sjukt, jag tycker liksom jag är tjock nu till o med, lr kanske inte tjock....nu tycker jag att jag är normal...men mitt mål är ju att vara smal, inte normal!!

Imorn ska jag iaf försöka dra mig ur sängen vid halv 9 å ut å jogga...måste måste måste orka!! Fan snart ska ja utomlands, skulle så gärna vilja väga 66,X kg då!

Kommentarer
Postat av: Kitten

haller med. SMAL inte normal, hatar ordet normal... smal och valtranat ska de vara

2009-06-26 @ 21:55:47
URL: http://aswedishkitten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0