Min våg är ett skämt!

Asså jag har funderat på min våg..om den verkligen fungerar som den ska...fick en kommentar av en tjej som fick mig att fundera =) Så jag gick och vägde mig nyss...haha asså den fungerar verkligen inte..enlgit vågen väger jag 67 kg haha som om jag gått ner 3 kg sen imorse...I don´t think so!

Vad ska jag göra nu? nu kan ja ju lika gärna skita i å väga mig...vet ju ändå inte om den visar rätt eller inte... fuck!'

Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: kycklingsallad
Middag: 2 knäckemackor med avokado
Övrigt: vindruvor



Kommentarer
Postat av: Roos

ja men exakt så är min våg också.. skitjobbigt :P mitt mål är att väga 50-52 kg. jag är 1,73 och väger några kg mer än 70 jag också, så jag har ju en bit kvar, men det ska nog gå vägen. jag har ju ingen anledning att inte gå ner i vikt liksom. inget att argumentera emot :)

kram

2009-06-09 @ 22:38:54
URL: http://absyntheminded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0