Långpromenad

Idag har jag varit uppe på stan och käkat sushi...smarrigt värre =)
Sen har jag varit på långpromenad i 2 timmar, imorn hoppas jag på fint väder så jag kan ut å springa lite i spåret...

Min pojkvän har en teori om varför jag inte går ner i vikt, eftersom jag bantat hyffsat länge nu så tror han att min kropp behöver ha en "ätar-vecka" alltså en vecka då jag äter "normalt" ingen pizza å så men typ äter lite potatis å köttbullar osv...hyffsat smal mat men att jag lägger till lite kolhydrater och kanske lite fett...å sen börja banta igen...men jag känner att jag inte har tid med d just nu...jag ska ju åka till mallis snart och då kommer det nog bli lite av en ätarvecka...sen kommer jag nog inte träna nåt heller under resan.
Ska försöka att ta dagen som den kommer och inte ha sån panik över vikten...sen "börja om" efter mallis resan och hoppas på att jag fortsätter gå ner då...

Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: sushi, 5 bitar
Middag: räksallad
Övrigt; vattenmelon


Nu måste jag lägga mig, ska upp tidigt imorn och gå ut me hunden!
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Sara

i början är det alltid lättare att gå ner, sen u mer man går ner desto långsammare brukar det gå. Och i såna lägen tror jag det gäller att bara lägga i en hårdare växel

Lycka till!

2009-06-21 @ 23:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0