Katastrof dag

idag har det gått åt helvete med maten....för det första har jag mått så sjukt dåligt idag...bakis som faan! Spydde 4 ggr idag..mått skit med andra ord.
Jag har svullat som en gris också...åt yoghurt och müsli till frukost, sen åt jag popcorn vid 2 tiden...100 gram. Sen till middag år jag 2 pannbiffar med fullkornspasta och ketchup....d va inte ens gott men det var det enda jag hade hemma =( sen åt jag typ en skål med enbart special-k flingor eftersom jag var så grovt sugen på något...var nära att jag ställde mig å bakade en kladdkaka också men kände att ångesten skulle bli för stor om jag bakade, hade säkert smällt i mig hela kladdkakan om jag känner mig själv rätt!

Hela dagen har alltså gått åt helvete, har säkert gått upp 3 kg pga av detta, fuck fuck fuck!

imorn är det nya tag, ska försöka träna lite imorn och äta nyttigt sen drar jag till mallis, hoppas det går bra med maten där nere....

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0