JAG ÄR SÅ TJOCK

jag orkar verkligen inte se ut såhär!!
Ska ju ut imorn...har varit jättetaggad fram till nu..testade typ hela min garderob, inklusive mina nya jeanshorts och min nya klänning...jag ser seriöst ut som ett fetto =(
Kan inte visa mig ute på krogen så! Det är mina lår och vader som är såååå feta !

Grejjen är att min pojkvän köpte klänningen och gladiatorskorna åt mig så att ja skulle ha nått nytt på mig imorn...så jag känner mig liksom tvingad till att ha d på mig imorgon...ja vill inte =(
Han sa att ja va skitsnygg i det! Så jag sa ok och han köpte d...men nu när ja har på mig klänningen så ser jag bara feta svulloben....ja fattar inte hur jag kunde gå ut förut....när ja vägde 77 kg...fyfan asså! Det borde ju va lättare att gå ut nu när man e 10 kg lättare, men icke! ååååååh ja vet inte vad ja ska göra...kommer säkert sluta me att ja stannar hemma..men ja vill verkligen gå ut, varför man kan bara inte va smal????????????

Ska försöka sova nu,men e inte alls trött...e bara ledsen... hoppas jag är på bättre humör imorn!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: s

Det är antagligen bara du som har höga krav på dig själv och som är lite hemmablind. Så brukar det vara för mig iallafall. Du är säkert skitsnygg igentligen.

låt inte fettet vara i vägen för att du ska ha kul.

2009-06-27 @ 13:47:33
URL: http://supersizevssuperskinny.blogg.se/
Postat av: Anonym

om din kille tyckte du var så pass snygg i det att han köpte det åt dig, så är så du säkert skitsnygg i det :) oroa dig inte , det är säkert bara du som tycker du ser fet ut. ha det bra <3

2009-06-27 @ 16:42:49
URL: http://odliko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0