ingen skräll!

Igår blev det ju fööööör mtk att dricka, som vanligt med andra ord! haha

Mitt mat intag igår blev inte så bra eftersom jag fyllekäkade...shit, inte ok!!
Matintag igår 27 juni:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: 2 pannbiffar med sallad
Middag; omelett
Fyllekäk:´kebabsallad med massa kebabsås


JAg var ju duktig som tog en sallad under fyllekäket iaf haha, men det för jättemkt sås på och jag åt såklart upp allt!



Idag har jag sjukt ont i huvet och är bakis, tänkte dra i mig 2 knäckemackor me avokado på nu så kanske ja mår lite bättre =)
JAg hade kul igår iaf, min pojkväns kompisar tyckte ja va jättesnygg igår, dom brukar liksom inte säga sånna saker om dom verkligen itne menar det, och alla påpekade verkligen att ja va het igår =) fast mkt beror nog på att jag har blivit så brun nu så jag ser fräsch ut..tror jag...aja ja hade kul igår och det var kul å få lite komplimanger =)

Idag vet jag itne va ja ska äta....ska verkligen försöka äta nyttigt!!! även fast ja e sugen på fett när ja e bakis, ingen träning blir det idag iaf, e inte fit for fight idag om man säger så =) Ingen solning heller, skulle spy om ja lägger mig i solen!

Vi hörs lite senare babes! 

Kommentarer
Postat av: Wannabbeautiful

Ja det är ju det bästa för kroppen :) Hoppas att du når ditt mål med, men med nyttig mat och träning som du gör så ska nog inte det vara nått problem alls :)

Kämpa på!

2009-06-28 @ 11:45:00
URL: http://wannabbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0