Hungrig!

Tog min vanliga runda imorse...en härlig joggingtur i solen =)
Har dock varit hungrig heeela dagen, är skithungrig nu också men ska försöka hålla mig borta från allt som har med mat att göra...får bli några cigg istället =)



Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: sallad med parmaskinka och mozzarella
Middag: yoghurt och müsli + en banan
Övrigt: vattenmelon

Jag testade ett par jeans som jar inte haft på ca en månad...dom passade hyffsat bra då men var en aning tajta i midjan...nu sitter dom som en smäck! =)

Nu ska jag försöka sysselsätta mig så jag inte tänker på min hungriga mage!! ska ringa några polare å höra om dom vill me ut å spela kubb lr nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0