Hemma!

Nu har jag äntligen kommit hem..känner redan hur mkt svårare det kommer bli med mat och motion nu när man e hemma!
Min pappa kom och hämtade min  å min pojkvän på arlanda och de båda ville absolut käka på mc donalds på vägen hem, stog i kön och tänkte köpa en QP och minimorötter till men ändrade mig i sista sekund och tog en sallad med grillad kyckling..känndes bättre men ändå inte eftersom jag åt på mc donlads...allt känns så fett där...men men är iaf nöjd att det inte blev någon hamburgare..



Matintag;
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: sallad med parmaskinka
Middag: sallad på mc donalds

Imorn ska jag försöka gå upp vid 9 och gå ut å gå en pw...känns lite tråkigt bara att det är så tråkigt väder...plus att d e sjuuuukt kallt, hade jag haft gymkort hade ja kunna ställt mig på bandet en timma suck! Vi får se....är det inte alltför dåligt väder och kallt så tar jag en promenad. Har inte vägt mig idag...har ångest över att väga mig imorn....känns som jag gått upp i vikt =/

Nu ska jag sova! sov gott alla! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0