Helvete

Idag är ingen bra dag....vågen visar fel siffror, det känns som jag inte går ner i vikt.vädret e skit! Självklart kan man gå ut å gå när det regnar men jag har ingen regnjacka =(  Jag  vet att det bara e dåliga bortförklaringar men jag e sjukt omotiverad och trött på den här skiten..känns som jag aldrig kommer nå mitt mål =(

Jag skulle ju köpa gymkort på nautilus eftersom jag får rabatt där...100 kr för en månad..d e skitbra eftersom jag har jättedåligt med pengar..men nu ska dom renovera i en månad..å ja har inte råd att köpa gymkort nån annanstans! suck!

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag äter inte spec mkt men det kan vara en anledning till att jag inte går ner i vikt..min kropp är van och träna å få mat så nu kanske min förbränning e fuckad eftersom jag inte tränar lika hårt som jag gjorde när jag pluggade....typ spinning och sånt... och samtidigt som jag inte tränar hårt så drar jag ner på maten...jag vill inte svälta mig själv för att gå ner i vikt...ååh vet inte vad jag ska göra! Fett irriterande att inte vågen funkar heller...för om jag tittar på min kropp så känns det som jag fortfarande e lika fet som ja va för typ en månad sen... Antar att det bara e å hoppas på bättre väder så man kan ut å gå/jogga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0