Hade fel...

Försökte intala mig själv igår att en dag utan träning inte är så farligt...men jag antar att en vilodag var en dålig idé...sen all mat ja åt igår var ju inte bra heller och det visade sig på vågen imorse...
morgonvikt: 67.5 kg, upp 0,3 på en dag =(

Har iaf varit ute å joggat nu..känns bra! kommer inte hinner träna mer idag eftersom jag måste upp på stan å handla massa grejer inför resan sen ikväll ska jag hem till mamma å käka middag! Hoppas det blir sallad!

Nu ska jag käka frulle, vi hörs ikväll =)



Kommentarer
Postat av: thinspo

Åhå, för mig var det alldeles vindstilla :S Haha, naj fem är väl kanske lite väl men en sex sju i varje fall :)

2009-06-25 @ 11:35:40
URL: http://themana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0