God natt!

Idag var jag som sagt ute å joggade...30 min senare var jag i spåret igen men den här gången med hunden...så det blev ingen joggning men gick däremot snabbt..var väl ute i ca 45 min, så dagens motion är helt ok! Matintaget är dock inte lika bra men men...



Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: -
Middag: en grillad hamburgare (hemmagjord)
Övrigt: vattenmelon

Enligt smhi kommer sommaren nu i veckan....naajs! Ska försöka gå upp hyffsat tidigt och ta en joggingrunda å sen spendera resten av dagen i solen så att jag får lite färg..vore ju schysst å få en bra grund till mallis, åker nästa tisdag..=) Känner ändå att jag vågar visa mig på stranden, min kropp ser grymt mkt bättre ut nu än för ca 2 månader sen..men jag är ju fortfarande inte nöjd... nu ska jag krypa ner i sängen så jag orkar mig upp imorn bitti! Sov så gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0