Ge mig styrka

Känner verkligen att jag börjar bli trött på det här..d går ju så sjukt segt!!! Det värsta av allt är att jag har så lång väg kvar...visst..jag har satt mitt slutmål på 65 kg men jag börjar känna att jag inte kommer vara nöjd då..iof är det 4 kg kvar och 4 kg är ju ganska mkt så det finns en liten chans att jag är nöjd då...men när jag tittar på min kropp i spegeln känns det som att jag skulle behöva gå ner typ 8 kg för att jag ska bli nöjd...har fortfarande love-handles kvar och mage...vill ha platt mage..en mage som inte har några fettvalkar när man sitter ner, men det är en lång bit kvar dit! Det är därför jag blir så less!

Det känns som jag äter mer också.,..att jag slappnat av på något sätt för att jag nått mitt delmål + att alla runtomkring mig säger att jag blivit smal osv...vet inte vart jag ska få kraft ifrån?



Jag grillade idag med min pojkvän, kött och grönsaker grillade vi...och halloumiost..till d åt vi färskpotatis...guuud va gott d va, älskar verkligen färskpotatis. För ca 3 veckor sen hade jag inte rört potatisarna, och absolut inte halloumi-osten!! Varför gör jag såhär mot mig själv? Varför orkar jag inte stå emot längre?
Jag fick iaf lite ångest över lunchen så jag tog på mig träningskläderna och joggade ca 2,5 km och gick 1 km...kändes lite bättre då =)

Matintag
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: grillat kött, grillade champinjoner, lök, 3 smååå färskpotatisar, en skiva halloumi
Middag: grillat kött + lite som var kvar av den indiska grytan

Imorn ska jag hänga me pappa å köpa alla saker till midsommar, vad ska ni göra på midsommar?
Själv har jag ju sagt till mig själv redan för ca 2 månader sen att jag ska äta midsommarmat, och det kommer jag göra...men känner att jag inte vill =( ska försöka äta så lite som möjligt! Sen på kvällen ska jag festa me kompisarna...blir en hel del alkohol om jag känner mig själv rätt, har inte festat på ca 2 månader så jag ser fram emot det..även fast jag känner ångest över alla kalorier som finns i alkoholen.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0