Fortsätter att äta som en häst...

Vikten imorse var samma som igår, 67.5 kg..när ska det gå neeeeeråt?

Har varit på stan idag och shoppat lite, blev ett par gladiator sandaler, en klänning och ett par jeans short..shortsen var i storlek S....har inte haft storlek S sen jag var liten typ...så d känns bra =)


Genetiskt smal?


Sen drog jag och min pojkvän och spelade tennis i 1 1/2 timma, d va hur kul som helst..och svettigt =) så det blev min motion idag...ingen joggning! fortsätter att äta som en häst, varför vet ja inte!?!?!?
Men imorn ska ja  iaf upp tidigt och gå ut me hunden sen tänkte ja ta min vanliga runda i spåret! Kommer inte bli nån motion på söndag eftersom jag kommer vara bakis, sen blir d träning på måndag och eventuellt på tisdag, sen drar jag till mallis =)

Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: 2 pannbiffar med sallad
Middag: 2 pannbiffar med sallad


Nu ska ja kolla på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0