...

idag har jag inte gjort så mkt...tagit en fika med några vänner, sen gått över halva stan fram och tillbaka för att titta på en massa lägenheter..utöver d har det itne blivit nån motion.



Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: en nutrilett-bar
Middag: räksallad
Övrigt: sushi?
update: 3 sushibitar och en näve russin, why?

min pojkvän kommer snart över och skulle köpa me sushi å äta...så jag kommer säkert smaka en bit...men det är inte så farligt =)

Håller på å fixar en ny våg också...klarar mig inte utan en våg!!!
Nu ska ja kolla fotboll...puss

Kommentarer
Postat av: sabina

vad duktig du är som har gått ner, nu blev jag peppad igen! :D

2009-06-11 @ 02:15:42
URL: http://iloveskinny.blogg.se/
Postat av: Pania

Men hörre.. Spelar det verkligen någon roll vad du väger? Det kan ju vara vätska, muskler, fett som går upp och ner, man vet ju aldrig. Bättre att du håller dig till måttband, måttbandet ljuger aldrig :) Jag har tex gått ner 4 kilo på två veckor. Jag tror själv dock att det är mina muskler som börjar försvinna då jag bara minskat några enstaka cm

2009-06-11 @ 13:54:23
URL: http://paniat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0