Det går seeegt

Asså det känns inte bra...tycker det går segt och har ingen motivation! Är så sjukt less på maten...sallad sallad och sallad..fyfan!

Vägde mig inte imorse...kände att jag bara skulle bli besviken, känner mig fetare än fetast!

Idag tog jag en promenad på 45 min...ja vet inte spec långt men jag pallade inte, är så sjukt less!

Matintag:
Frukost: yoghur och müsli
lunch: kycklingsallad
Middag: kycklingsallad
Övrigt: vattenmelon



Nu ska jag titta på film...ska upp imorn och springa 3 km med min pojkvän, sen gå 3 km...d e bra!
Shoppade idag och blev depremerad...fan inga jeans sitter ju bra...för att inte tala om  jeansshorts, fettoben har jag!

Hade ett snack me min pojkvän förut, han tycker att jag börjar bli för manisk med mitt bantande...då sa jag " nämn en tjej som är normalviktig som du tycker e snygg, alla tjejer du ser på film lr datorn som du säger e snygga väger inte ett kilo över 50 kg och ingen av dom har ett bmi över 18!"
Han hade inget svar....det enda han sa var "men du är fin!" hm....jag vill inte vara normalviktig...jag vill vara SMAL!
suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0