Bränd

Var å solade å badade idag igen, samma ställe som igår. Kändes som solen tog mer idag...har bränt mig lite på låren =/ men det blir nog brunt imorn haha!

Har ätit ganska dåligt idag...det beror på att jag inte hunnit träna idag, känner ångest!!!! men en dag utan träning kanske inte e så farligt!? Simmade dock 300 meter i motionsbassängen på badet och sen cyklade jag fram och tillbaka ca 15 min x2..d e alltid nåt =)
Farsan kommer snart me käk, tror vi ska äta grekisk sallad..



Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: vattenmelon
Middag: grekisksallad?


Vikt imorse: 67,2 kg...fortsätter det i den här takten och om jag inte är ett cp som hoppar över träningen så borde jag ligga på 66,X kg till mallis! Ska dock ut på lördag eftersom min syster firar sin semester o sen vill ja ut en sväng innan resan..blir säkert kul men onödiga kalorier...sen blir ju söndagen fuckad eftersom jag säkert kommer va bakis men men.

Kommentarer
Postat av: thinspo

Haha kan tänka mig det :P Jag ska ställa klockan imorgon på en runt åtta och sen ta en löprunda :)

2009-06-24 @ 21:27:50
URL: http://themana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0