Bootcamp

Vädret e skit...som vanligt, så det kommer inte bli nån träning idag =(
Men imorn blir det bootcamp! Har fått en personlig tränare haha....Min mammas pojkvän spelar amerikansk fotboll och ska köra ett hårt fyspass me mig imorn...är lite rädd haha, han kommer köra skiten ur mig..kommer sluta med att jag står å spyr i en buske :P
Men jag är taggad till tusen!



Idag har jag gjort en jättegod soppa! En texmex-soppa... köttfärs med tacokrydda, krossade tomater, vatten, lök, vitlök, bönor, och majs...den blev verkligen supergod, e väl inte suuupernyttig men hyffsat nyttig iaf! Undrar hur många kalorier en skål texmex-soppa innehåller!? Tror nog det blir en skål soppa till middag också...eller om ja inte e hungrig så kör jag nog lite vattenmelon ikväll istället!

Vikt imorse: 69,7 kg.

Testade nyss mina jeans som jag hade på mig förra sommaren då jag var smal...och dom flesta passar...har bara ett par byxor kvar....när jag får på mig dom så är jag nöjd ! Är storlek 27, ett par true religion jeans...super snygga men jag får bara på mig dom till halva rumpan..så d e en bit kvar, men har gått från storlek 30-29 i jeans till storlek 28 =) Men som sagt, mitt mål är true religion jeansen, jag ger mig inte förän jag får på mig dom, om d så ska ta hela sommaren!

Kommentarer
Postat av: vera

Nu skrev du väl ändå vikten fel!? :D hihi. Du har väl inte gått UPP 10 kg på någon dag! hehe

2009-06-14 @ 20:40:33
URL: http://verasvikt.blogg.se/
Postat av: Ella

ja det är ju i a f skönt efter det att man joggat =) men du, nu har du väl ändå skrivit fel, gissar att det ska stå 69,7 kg :D Ja kämpa på! Vi klarar det här. Förr eller senare. :)

2009-06-14 @ 23:03:31
URL: http://ellaskablismalare.blogg.se/
Postat av: vera

är 172 cm, så riktiga målet är 65kg, men så länge 75..Det går segt men det ska gå!

2009-06-15 @ 10:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0