Bakis!

Idag mår jag inge bra...blev lite för mkt att dricka igår haha, men skojj var det =) Idag mår jag som jag förtjänar....

Igår blev det midsommarmat! Men har ingen ångest över det eftersom jag sa redan för 2 månader sen att jag skulle äta på midsommar, jag åt: 1 ägg, 4 köttbullar, 1 potatis, 2 skedar janssons. Jag tycker ändå det är ok med tanke på att det var det enda jag åt på hela dagen (förutom frukost).

Idag känner jag dock att jag vill ha fet mat, så e d alltid när ja e bakis....lite jobbigt. Har ingen mat hemma heller så jag måste gå och handla, frågan e bara vad? Jag är absolut inte sugen på en sallad idag..hmm får se vad det blir!

vägde mig nyss och vågen visade 67.6 kg...men min kropp är helt uttorkad nu efter all alkohol så jag väntar nog å ser vad vågen står på imorn istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0