9 juni

Gick upp kl 9 imorse och var i spåret kl 10..sprang 3 km på 18 min, joggade inte fort som ni kanske förstår haha men jag är nöjd att jag klarade av att jogga 3 km utan att vila...min kondis e ju inte så bra som det hade kunnat vara pga av att jag röker alldeles för mtk!



vikt imorse: 70.0 kg! Det går som sagt segt på vågen men  ser iaf på min kropp att det går åt rätt håll...ska kämpa med äcklig sallad till midsommar, då hade jag tänkt att äta lite midsommarmat och sen blir det ju en massa alkohol på kvällen...sen efter midsommar är det en vecka kvar till mallis så då ska jag köra stenhårt och väger förhoppningsvis 68 kg lr nåt när jag drar till solen!

Nu ska jag tvätta en massa sen ska jag ta en promenad och gå upp å ner för mördarbacken sen får det räcka med motion för idag.

Kommentarer
Postat av: Ella

Tack för ditt stöd!! :) Det händer så mycket roligt runt omkring, svårt att prioritera och fokusera viktnedgång...men det är ju det jag vill! Jag ser att du varit under 70 kg nu...GÖTT!!! :D <3

2009-06-09 @ 13:38:52
URL: http://ellaskablismalare.blogg.se/
Postat av: Roos

ge inte upp bara för att vågen går neråt långsamt. det tar sig! jag tycker att du verkar skitduktig som tränar och allt. springa 3 km utan att vila är jättebra! fokusera så kommer det att gå vägen! jag lovar!

2009-06-09 @ 18:42:38
URL: http://absyntheminded.blogg.se/
Postat av: Pania

sv R; Haha :P Vår var ändå en såndär dyr.. En som ska mäta fett och sånt med. Det var lite kul när pappa sprang runt i huset. När han kom till vardagsrummet så vägde han 5 kilo mindre än i hallen :P Men jag går på det den säger första gången.. Dock vet man ju aldrig. För mig spelar det iförsej ingen roll. Skulle kunna väga 70 kilo sålänge jag är nöjd. :)

2009-06-09 @ 19:21:32
URL: http://paniat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0