7:an!

Tog lite sovmorgon idag, somnade inte förän kl 2 igår natt..så jag gick upp kl 10, åt frukost och begav mig till spåret, körde den vanliga rundan... tycker det e lite sjukt att jag endast joggar nu för tiden, hatade att jogga förut! Nu tycker jag det är roligt =)





Vikt imorse: 67.8 kg! Tycker det är lite konstigt att jag gått ner i vikt, borde ha gått upp med tanke på all alkohol samt midsommarmat, men men jag klagar inte :) Kul att se 7:an, var lääääääääänge sen jag vägde såhär "lite". Det känns bra, men börjar dock känna att målet börjar närma sig (65kg) och som det ser ut nu så kommer jag inte vara nöjd vid 65 hm... Sen är jag orolig över mina resor också, ska ju till mallis om en vecka...å sen till new york! Känns som jag kommer gå upp alla mina kg som jag gått ner när jag varit i new york..men ska verkligen försöka äta nyttigt, för någon träning kommer det ju inte bli =(

Tycker en grej e lite tråkigt..har en massa bloggar om viktminskning jag följer dagligen, men det verkar som om det är många som har lagt ner sin blogg...lr som uppdaterar väldigt sällan, hm...kanske e för att det är sommar och man har andra saker för sig än att blogga :) Får försöka hitta nya bloggar som jag kan följa så att jag blir peppad och motivierad!

Kommentarer
Postat av: Kitten

Hittar du fler roliga bloggar får du gärna tipsa om dom. Tycker oxå alldeles för många har slutat/dragit ner på skrivandet.

2009-06-22 @ 13:27:13
URL: http://aswedishkitten.blogspot.com
Postat av: Åsa

Och du hittade till min! Vilken tur jag har att de andra är dåliga på att uppdatera ;-) Hahah! Hoppas vi kan peppa varandra!

2009-06-22 @ 18:49:51
URL: http://www.sotsaken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0