1 dag kvar!!!

Kan inte fatta att jag åker hem imorn ååååh vad jag längtar..,men först ska jag klara tentan också...ni anar inte hur mkt jag inte vill skriva den där jäkla tentan, känner mig inte alls förberedd, hoppas verkligen jag klarar den!!!

Imorse vägde jag 70.0 kg, gått upp ett hekto men men, imorn hoppas jag på att jag ligger under 70 igen, känner mig motiverad och stark! Var å tränade nyss också körde hårt en timma på bandet, gud va skönt det är att träna =)


Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: sallad och tacokryddad quornfärs....åt en jätteliten portion så d känns bra =)
Middag: tonfisk i sataysås sallad och ett ägg


Är ganska nöjd över mitt matitag idag faktiskt..och jag vet att ja inte komma äta nå mer eftersom vi har typ ingenting i kylen eller i skafferiet eftersom vi ska va hemma i vår hemstad under hela sommaren =) Det ska bli så kul å åka hem, tror den här sommaren blir riktigt bra....2 resor väntar och förhoppningsvis väger jag snart 65 kg också =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du kämpar på jätte bra! Skönt med Grekland! Snart är du under 70 strecket igen, det lovar jag dig. KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0