Snabb update

Är hemma i sverige nu...härligt väder vi har =)
Mallis var iaf hur bra som helst....36 grader varje dag och varmt i vattnet! Är skitbrun nu weee

Maten gick åt helvete som jag hade beräknat, var buffé på hotellet och maten var inte den bästa...har fortfarande inte vågat väga mig sen jag kom hem. Drar ju till New York på tisdag så orkar inte hålla på å banta nu de sista dagarna innan resan..ska  ut imorn också så jag tar tag i vikten efter New York!

Har hänt lite tråkigheter nu också så min motivation är inte på topp! HEtsade igår pga av tråkigheterna och det slutade med att jag spydde upp allt....ångesten var för stor! Never again!!

Hoppas att ni alla mår bra och att det går  bra för er....jag återkommer efter NY!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0