Ingen ork

Har inte gått så bra att komma igång, har iof varit ute å gått en timma nästan varje dag men maten har gått åt helvete, var ute igår och idag blev det bakispizza!

Vet inte riktigt när jag ska ta tag i vikten igen, säger till mig själv "imorn kör jag" men vet att ja sagt så så många ggr förut, har ingen ork! Har så mkt annat att tänka på, måste flytta ut från mig lgh och hitta en ny innan skolan börjar...finns inga lägenheter så jag känner mig enormt stressad!  Hur som helst så ska jag iaf banta from 1 september när skolan börjar...då är det verkligen seriöst! ska träna och äta nyttigt i ett år!!! till sommaren 2010!

Vet itne hur mkt ja kommer skriva fram till september, får se om jag orkar! Är just nu bara allmänt trött på livet...

Kommentarer
Postat av: haveto

haha oj du skrev ju precis det jag bad dig att göra xD pinsamt,.. men jaaa. hoppas du blir motiverad så morgonndagen blir bra! Och dagen efter det ....(=

2009-08-06 @ 19:53:52
URL: http://haveto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0