I´m back!

Kom nyss hem från NY, snacka om jetlag, har inte sovit på över ett dygn..ska försöka hålla mig vaken till ikväll så ja inte fuckar upp dygnsrytmen!

Hur har det då gått med maten..hm ja, usa e ju usa...ingen bortförklaring men kan säga att jag ätit skräpmat i ca 6 av 8 dagar...de dagarna jag varit "duktig" så år jag sushi...när jag väl var där och åt så tänkte jag..."jag är på semester....visste att jag skulle äta dåligt under NY-resan" Så jag mådde itne så dåligt just då...,men nu..shit!

Måste verkligen komma igång igen...ska väga mig imorn bitti å se vad jag väger...hm gissar på ca 70 kg, känner verkligen att jag gått upp massa...när jag står i trosor framför spegeln så är det verkligen grov skillnad, usch! får se om jag orkar ta tag i det imorn! känns så jobbigt när man varit ur rutinen i en vecka..nu har jag liksom fått smak för det "goda" och det känns tungt att börja träna varje dag och äta sallad..menmen jag måste! så är det bara!!!!

kom nyss hem så ja måste hoppa in i duschen efter 8 timmars flyg!
Hörs kanske senare ikväll...kan berätta mer om resan då =)

Kommentarer
Postat av: Yumi

hej, om du följde min blogg innan så ville jag bara meddela att jag har en ny!

2009-07-27 @ 15:29:43
URL: http://inspirasian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0