Tråklördag

Kom upp imorse och gick iväg till spinningen, kändes hur bra som helst efteråt! =)

Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: köttbullar med brysselkål
Middag: fläksfilé med sparris
Övrigt: fruktsallad med julmust light

Hade velat gå ut ikväll men har så mkt plugg så har inte råd att vara bakis imorn...plus att maten kommer skita sig om jag är bakis...så ingen utgång för mig ikväll. Blir robinson för min del sen kanske lite plugg!

Imorgon har jag en träningsfri dag, ska plugga hela dagen och sen är jag bjuden på adventsfika hos min klasskompis..kul men det känns även jobbigt, hon har bakat en massa och jag måste ju äta iaf en lussebulle annars känns det taskigt...

Nu är det inte långt kvar till jag åker hem...försöker tänka på d när jag har svårt med maten, måste försöka vara hård på mat och träningsfronten för över jullovet vet jag att det kommer bli en hel del onyttig mat/julgodis samt att det inte kommer bli så mkt träning =/


Kommentarer
Postat av: danni

vad duktig du är med maten!

2009-12-05 @ 21:34:31
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så jättemycket, hoppas att allt blir bra för sig också <3

2009-12-06 @ 00:10:20
URL: http://odliko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0