Svininfluensa

Kom på att det var länge sen jag skrev ett inlägg..kan bero på att jag varit allmänt grinig och maten har inte gått sådär lysande. Vikten står still...vilket är bra, jag hade räknat med att gå upp så det är positivt iaf =)

Min plan var att träna igår och idag, men igår fick jag ett ryck och vaccinerade mig mot svininfluensan, min arm e fortfarande öm och d gör ont att lyfta den över huvudet...så träningen sket sig, sjuksköterskan sa att jag inte skulle träna på 2-3 dagar så jag blir ingen motion för mig innan min hemresa på tisdag. För på måndag ska jag nämligen göra ett sista ryck men tentaplugget...

Idag har jag ätit frukost och spenatsoppa till lunch. Ska gå till affären och handla snart, känner på mig att jag kommer köpa popcorn =( har varit sugen på popcorn så himla länge nu men om ja skiter i å äta middag och sen äter lite popcorn ikväll så kanske det inte gör så mkt..hm kommer ångra mig som fan efter men aja, vi får se kanske får nån slags styrka i affären och skippar popcornen.

Är iaf glad över att få träffa familj och pojkvän på tisdag, men har ändå ångest över att jag kommer vara hemma i 3 veckor men en massa julmat och skit å ingen träning...e säkert därför jag är så inne på popcorn ikväll för att jag tänker "äh kommer ju ändå äta massa onyttigt när jag åker hem" vet att man inte ska tänka så men jag kan inte hjälpa d!

Även om jag frortfarande väger ganska mkt så sitter kläderna mkt bättre på mig, min mage å mina kärlekshandtag är inte alls lika stora, magen väller liksom inte ut från jeansen och jag kan ha tajta tröjor utan att skämmas..känns jättebra! =)
Får försöka att inte ha så mkt ångest över d här jullovet, mitt mål är att vara smal och snygg till sommaren. Så efter alla tentor i januari tar jag tag i träningen ordentligt..då är det träning minst 5 dagar i veckan och ska börja med att äta hyffsat mkt då så att jag får igång förbränningen, att kroppen vänjer sig vid mat och träning, sen i februari/mars så trappar jag ner maten och fortsätter med lika mkt/mer träning och då kommer jag gå ner i vikt! Det är min plan för tillfället iaf =) FÅr se om jag får något ryck å kör en cambridgekur igen kanske...hm jaja. nu ska jag till affären!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0