Köttbullar

Tog mig själv i kragen idag...var så himla trött på eftermiddagen men tog mig till gymmet ändå. Gick på bandet i 90 minuter...sa till mig själv att om jag inte går 90 min så får jag inte åka å köpa julmust haha. Har varit sugen på julmust hela veckan, så jag gick till affären efter gymmet och köpte mig en flaska jul must light :)

Köpte även lite keso och kiwi som jag tänkte götta mig med ikväll till idol :)

Har stått och gjort köttbullar, fyfan va lång tid det tar!!! Ska inte laga köttbullar på ett bra tag nu, men det blev 7 matlådor så nu har jag så det räcker =)

Frukost: Yoghurt med müsli
Lunch: tonfiks i sataysås med bönor
Middag: köttbullar med brysselkål
Övrigt: julmust, keso med kiwi

Har bestämt att inte väga mig på ett tag, blir bara besviken när man märker att man inte går ner något, så jag väger mig nångång nästa vecka!

Imorn blir det spinning på morgonen, hoppas verkligen jag kommer upp..va så sjukt trött imorse! SKulle helst vilja sova till typ 11 imorn men lika bra å gå upp, träna å sen sätta igång med pluggandet!

Nu blir det idol med julmust :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du kommenterade <3 får jag fråga varför du läser, vad "får du ut" av det liksom? :)

2009-12-04 @ 20:40:31
URL: http://odliko.blogg.se/
Postat av: Alison

Okej ;D

Kram<3

2009-12-04 @ 22:23:57
URL: http://aliiison.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0