Det går utför

Vet inte vad som har flugit i mig...äter som en häst, är hungrig konstant och har helt tappat greppet! Varje dag tittar jag mig i spegeln för att se om jag går upp i vikt. Testar mina jeans varje dag för att se om dom fortfarande sitter löst--som tur är gör dom d...testade alla mina jeans som var tajta förut men som nu sitter löst och dom är fortfarande för stora i midjan och rumpan.. I like it! men förstår itne varför jag då ska hålla på å äta så mkt..rätt som det är kommer dom där jeansen sitta tajt igen...åååh vill inte!

Nu är det bara 2 dagar kvar sen åker jag hem, längtar jättemkt!!! Ska bli väldigt intressant å se sen efter 3 veckor när jag kommer tillbaka hit hur mkt jag har gått upp =( Kommer säkert få panik å köra en kur med cambridge.

Ska laga soppa imorgon iaf, texmex-soppa...vilket är hyffsat nyttigt sen på tisdag blir det köttbullar och sallad! Dock måste jag till affären för att handla cigg och hoppas jag inte köper med mig en massa onyttigheter då..är sjukt sugen på choklad. Jag kanske e sugen på massa skit för att jag inte ätit kolhydrater så jättelänge, kroppen kanske känner att det är något som fattas? hmm ja vet inte!

Nu ska jag försöka sova, imorgon ska jag till skolan kl 8 å plugga hela dagen!
<3


Kommentarer
Postat av: alexis

Jag ska hem 2v över jul oxå, undrar hur tjock man kan bli på så kort tid? Aja, ska bli skönt att åka hem och få lagad mat serverad. Får väl köra en extra nyttig januari sen för att kompensera :)



svar: jag pluggar företagsekonomi. har snart min magister! :)

2009-12-14 @ 11:37:58
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0