tårar

Kom fram igår...hämtade nycklarna idag och tittade på min nya studentlägenhet..fyfan säger jag bara. Fattar inte hur ja ska palla ett år i den här skitstaden och i min äckliga lägenhet! Det enda jag gjort idag är att gråta...känner mig så sjukt ensam, vill bara hem...hem till pojkvännen =(

Antar att det bara är att stå ut, kanske känns bättre när jag flyttat klart och fått iordning lite, men just nu känns allt bajs!
Ska iaf börja banta på måndag då skolan börjar...MÅSTE, är verkligen tjock nu! På måndag börjar mitt nya liv, sen ska ja fan hålla det resten av livet, no more fat for me!

nu ska ja börja packa ner lite kläder i flyttlådorna...haaaaaaaaaaatar att flytta!


Kommentarer
Postat av: Skinny

Fin blogg:)

2009-08-27 @ 18:11:47
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0