...

tänkte bara dela med mig av mina misslyckanden...har ju inte börjat min viktnedgång än men ger det mig rätt att vräka i mig ostbågar, chips, bullar, blåbärspaj? Har nog ätit något av dessa saker en gång om dagen under 6 veckor känns det som, gissar på att vågen står på 75 kg lr nåt i den stilen....

Har bestämt datum för när jag börjar banta iaf. 31:a augusti, då jävlar...har startat en tävling med min syster som också vill gå ner i vikt. Vi ska se vem som går ner mest till jul, är faktiskt taggad på att åka till min studentstad och börja mitt nyttiga liv.
Flyttar upp på onsdag, men det är ingen idé att börja då eftersom det kommer gå åt flera dagar med att flytta från min tvåa till en liten etta på 25 kvadrat sen på lördagen blir det stoooor fest innan skolan börjar så måndag den 31:a går startskottet!

Hörs på onsdag!
kram på er alla som kämpar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0