Dag 1

Idag började skolan, har haft intro till mina kurser jag ska läsa..känns helt ok faktiskt!
Saknaden till min pojkvän och familj är fortfarande stor men det har börjat sjunka in i mitt huvud att jag ska bo såhär i 9 månader och helt enkelt får acceptera min situation. Har iaf beställt flygbiljetter tilll min pojkvän, så om en månad ses vi igen =)

Viktnedgången har väl gått sådär idag, har så dåligt me pengar just nu och hade 3 pannkakor i kylen som behövde ätas upp...inte det nyttigaste men men. Det blir ingen träning idag heller så man kan väl säga att jag börjar imorgon på riktigt!

Matintag:
Frukost: -
Lunch: räksallad
Middag: 3 pannkakor med sylt

Ska försöka att inte äta något mer idag så kanske det inte är så farligt att jag inte tränade nåt idag. Men imorn blir det andra bullar. Ska gå upp tidigt för att gå till gymmet och gå på bandet i 45-60 min, beroende på hur mkt jag orkar. Har ju inte tränat på flera månader nu så min kondis lär ju inte vara på topp!

Ajuste vägde mig imorse och blev väääldigt förvånad, tror helt seriöst att det är något fel, men ska väga mig igen imorn och se om det verkligen stämmer...



Kommentarer
Postat av: Skinny

Vägde du mindre?:)

2009-09-01 @ 14:20:19
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: Alina

Här är min nya adress...



Vad kul att du börjat blogga igen! =)

2009-09-02 @ 17:28:16
URL: http://adenium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0